Blogger Widgets

ads nuffnang

ASSALAMUALAIKUM... SELAMAT DATANG KE BLOG HUSNA... TERIMA KASIH YEE SUDI MENJENGUK BLOG YANG X SEBERAPA NII... BLOG NI HUSNA KONGSIKAN MENGENAI KEHIDUPAN SEHARIAN, RESEPI-RESEPI, DAN APA2 CERITA JEE.. SILA-SILA LA KLIK IKLAN NUFFNANG KAT ATAS TU YEE.. HEHE.. SILA TINGGALKAN JEJAK/ LINK KORG NANTI HUSNA AKAN CUBA FOLLOW/ JEJAK KORG BALIK... TERIMA KASIH...

27 May 2013

gembira & sedih

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.. akhirnya dapat jgk peluang untuk sambung dip lagi... ari ni keputusan permohonan kemasukan ke politeknik jun 2013 kuar... x sangka dapat.. dapat pulak kt PSMZA (Dungun) bestnye..


tapiii.... sedih pon ade.. bukan x suke sambung belajar.. kalau x suke xlah husna mohon kann.. sedih sebab kena tinggal suami & anak.. memang x jauh Dungun - Kemaman... tapi bagi husna lah... nanti dah masuk belajar..husna akan jadi sibuk belajar..kena tumpukan kat pelajaran betul2.. xleh main2.. memang xde mase nak bercuti, luangkan masa untuk orang tersayang.... dira nih pulak.. x pernah peluk cium husna bagai.. ari ni nampak lain sgt die... selalu jee datang dekat husna.. peluk husna.. cium husna... sedih... :'( (tibe2 jee mengalir air mata tengah duk menaip ni..ish..sebakk) "mama syg adik... tapi nak buat mcm mane syg...mama perlu sambung belajar lagi untuk masa depan bersama.. hadirnya adik dalam hidup mama & abah.. cukup bermakna buat kami..daripada adik kecik mama jaga.. smpai adik dah besar.. dah boleh jalan.. dah pandai sebut.. "mamama... air..air.." turun dapor je mesti sebut.. "air.. air.." mama tahu adik nak main air dalam kolam kann... pandai anak mama... :( mama harap adik faham.. walaupun adik masih kecil.. mungkin adik sedih kan.. mama nak tinggal adik kejap.. nak tumpu kt belajar selama 2tahun ni... insyaAllah 2tahun jee.. mama pon xnak lame2.. macam adik tahu2 jee mama nk g belajar... hari ni manja sgt ngn mama... jarang nk mama dukung adik.. hari ni siap hulur tangan agi.. nak dukung... yg x tahannye smpai nk ngis masa adik peluk cium mama.. sweet sgt... "mmmmahh..mmmmahh" ermm.... Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku.. Amin.. kalau cik abg husna x risaukan sgt sebab dah biase pergi kije pagi.. balik malam.. & begitulah hari2 berikutnya.. cuti pon hari jumaat jee.. bukan husna x sayang.. cuma dah biase berjauhan... mcm dira nii... hari2 ngn mama.. mama mandikan, mama susukan, mama suapkan, mama tidurkan...Ya Allah.. kuatkan semangat hamba & lindungilah kesayangan hamba .. Amin..

No comments:

Post a Comment